Medvandrer


Tillit og relasjon er noe vi må fortjene, ikke kreve. Kunnskap og kjennskap til ulike mekanismer som kan fremme eller hemme relasjon i møte mellom mennesker, benyttes som basis i alt vårt arbeid. God kommunikasjon og åpen dialog både internt i organisasjonen og i møte med samarbeidspartnere og brukere. Når vi mislykkes i å etablere en god relasjon, er det vårt ansvar å gjøre de nødvendige tilpasningene som må til for å skape et godt grunnlag for videre kommunikasjon.

Kunnskap om kommunikasjon, og evne til å sette kunnskap ut i praksis, kommer vi stadig tilbake til som elementært i vårt arbeid. Personlig endring og utvikling tar tid, og det kan være en krevende prosess å være underveis som også kan være gøy! God kommunikasjon i praksis er grunnleggende for å drive prosessen videre både i medgang og motgang.

Førstehjem og nærmiljø


Betanien Oslo har boliger i hele Oslo hvor det satses på boligsosiale formål. Blant annet i samarbeid med NAV får mennesker trygge hjem hos oss.

Verdigrunnlaget er en forutsetning for vår drift.

  • Description text goes here
  • Description text goes here
  • Description text goes here